Adresandu-se generatiei tinere, Cristina Mihaela Radulescu  foloseste un limbaj specific, care se inspira din linia benzilor desenate sau din culoarea arhicunoscutelor graffiti.  Prin tablourile ei, Cristina ironizeaza tirania brandurilor intr-un mod inedit: leaga tema de cladiri.  Artista abordeaza teme  care pun accentul pe degradarea societatii,  dar o face cu putin umor, servind imagini aparent senine.

Cristina Mihaela Radulescu_Goana dupa oferte Cristina Mihaela Radulescu_Goana dupa branduri

In tablourile sale, Cristina prezinta Ateneul Roman invdat de specia Pitzi, plaga televizorului care ne devoreaza tot timpul – prin prezentarea propriului  tata care se uita la trei televizoare in acelasi timp, dependenta noastra de telefoane – prin ilustrea lor pe fundalul Palatului Telefoanelor  sau  spitalul Coltea care pluteste ca o amenintare  peste amatorii de fast-food.

Asadar va asteptam sa meditati, la o cafea impreuna cu artista, asupra problemelor care ne afecteaza in viata de zi cu zi si sa va lasati atinsi de emotiile colectiei sale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *