In acest weekend, in parcul Gradina Icoanei (6-8 aprilie) ai ocazia sa te inspiri din 2 expozitii de fotografie realizate de fotografii Horatiu Lazar si Mihai Sebastian Manole
Despre Horatiu
„Am urmat Colegiul Universitar Studium – Design publicitar. Aici a inceput si pasiunea mea pentru fotografie.
Asta se intampla in anul 1999 cand fotografia digitala era la inceput.
Evolutia, tehnologic vorbind a fost una normala : point and shoot – bridge camera – DSLR – inca un DSLR…
Nu o sa dau nume, nu vreau sa nominalizez branduri…sunt de parere ca cel mai mult conteaza „ochiul”- inspiratia,
este mai putin important ce aparat folosesti.
Imi plac culorile, armonia, contrastul, simetria…Toate fotografiile mele sunt post editate si au tonuri calde, nuante vintage.
Imi place sa „pictez” fotografiile si sa duc imaginea acolo unde vreau eu, sa recompun realitatea si sa o expun asa cum ea exista in viziunea mea.
De cele mai multe ori dintr-o fotografie relativ banala ajung la un rezultat surpinzator. Consider ca programele de editare au schimbat radical trendul in fotografie si sunt foarte importante si pentru mine.
Nu pot sa-mi definesc stilul si nici nu vreau…este in continua schimbare si asa va si ramane.”
Mihai Sebastian Manole
Peisaj si Natura Statica
Peisaj si Natura Statica, acestea sunt cele doua teme abordate in cadrul expozitiei semnata de Mihai Sebastian Manole. In cadrul lucrarilor sunt prezentate medii diferite de expunere, contrastul nuantelor, precum si cele trei proprietati ale culorilor: nuanta, saturatie si stralucire
Teodora Radulescu – fotografie
Alaturi de noi este o lume primordiala din care ne tragem, care ne sustine viata in fiecare moment, care ne vindeca fara sa ceara nimic decat sa o lasam sa existe, noi citadinii o vedem straina si misterioasa indepartandu-ne tot mai mult de esenta vietii. Aceasta este lumea padurilor, un univers infinit de posibilitati, semne si lumina, un lacas al relaxarii si bucuriei copilaresti ce a ramas uitat de bucuresteni. Astazi respectul pentru frumusetea naturii a disparut in fum de gratar si sunete animalico-umane indoielnice.
Acest proiect are ca scop o deschidere cat de mica in substratul unei frunze, in sentimentul unei ciuperci, in structura unui copac rezultand poate in intelegearea complexitatii naturii si implicit a unui mediu din care facem parte chiar si in momentele dintre betoane.