Goana dupa branduri: esti vanator sau vanat? – expozitie Cristina Mihaela Radulescu

Adresandu-se generatiei tinere, Cristina Mihaela Radulescu  foloseste un limbaj specific, care se inspira din linia benzilor desenate sau din culoarea arhicunoscutelor graffiti.  Prin tablourile ei, Cristina ironizeaza tirania brandurilor intr-un mod inedit: leaga tema de cladiri.  Artista abordeaza teme  care pun accentul pe degradarea societatii,  dar o face cu putin umor, servind imagini aparent senine.

Cristina Mihaela Radulescu_Goana dupa oferte Cristina Mihaela Radulescu_Goana dupa branduri

In tablourile sale, Cristina prezinta Ateneul Roman invdat de specia Pitzi, plaga televizorului care ne devoreaza tot timpul – prin prezentarea propriului  tata care se uita la trei televizoare in acelasi timp, dependenta noastra de telefoane – prin ilustrea lor pe fundalul Palatului Telefoanelor  sau  spitalul Coltea care pluteste ca o amenintare  peste amatorii de fast-food.

Asadar va asteptam sa meditati, la o cafea impreuna cu artista, asupra problemelor care ne afecteaza in viata de zi cu zi si sa va lasati atinsi de emotiile colectiei sale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *